Industri og Erhverv

Business Park Nord

Hvordan fremstår din virksomhed online? Er det egentlig noget i bruger meget tid på? Bliv klogere på emnet her:

En virksomheds mission, vision og gøren skal gerne afspejle deres digitale tilstedeværelse. Hvis man følger udviklingen, så ved man også hvor utrolig vigtig den digitale tilstedeværelse er. For mange virksomheder agerer de sociale medier og andre digitale platforme som et udstillingsvindue, og netop derfor er det ikke ligegyldigt hvordan du vælger at fremstå. For mange kan det være svært at skabe sig en unik identitet online.

Business Park Nord i Støvring har valgt at få hjælp til at bygge en digital profil der matcher deres ånd. Vil du læse mere om dette, så følg linket ved at klikke her: Business Park Nord

Kunderne forventningsafstemmer din virksomhed allerede når de besøger den digitale profil. Derfor vil man også gerne have at ens værdier fremstår som de reelt set er. Med andre ord, så er der tale om virksomhedens image. Det er ikke tilfældigt hvordan man vælger at fremstille sin virksomhed – er den sjov? Moderne og udfordrende? Alvorlig og seriøs? Ofte handler det om den branche i befinder jer i – og jeres USP (usp står for Unique Selling Point). Som virksomhed ønsker man at kundens forventinger stemmer overens med realiteten – på den måde undgår man utilfredse kunder, der ikke får indfriet deres forventninger.

Er du stadig lidt i tvivl om hele den digitale tilstedeværelse, så læs hvordan andre virksomheder har fået glæde og gavn af at hyre fagfolk til opgaven. Du kan læse mere ved at følge linket ovenfor.

Vis mere
Back to top button
Close